Félig üres | Half empty | Pe jumătate gol

Beszélgetés a Wilhelm-dalok című előadás alkotóival
Dialog cu creatorii spectacolului Cântecele lui Wilhelm
Dialogue with the creators of the performace Songs of Wilhelm

RO: ? / După atâta țopăială mi-e sete de cuvinte. / ? / Țopăială?
EN: ? / After all the cavorting, I'm hungry for some wording. / ? / Cavorting?


RO: Tompa mi-a zis că sunt prietenul festivalului. 
Pe asta o notez! Așa este mai sigur.
EN: Tompa told me that I'm a friend of the festival. 
I'll put that on paper! Just to be sure.

RO: Pe mine nu doar capul mă doare.
EN: I'm not just holding my head.

RO: Trec cu vederea peste voi. / Această sticlă de Dorna este 
pe jumătate plină sau goală? / Goală.
EN: I'll just shut my eyes over you. / Is this Dorna 
half full or half empty? / Half empty.

RO: Îi anunț pe toți să-l caute pe Google pe Tolnai!
EN: I'll tell everyone to google Tolnai.

RO: Tolnai, ai tu ceva în cap! / Nici nu puține.
EN: Tolnai, Tolnai, you know something! / Quite something.
emőke, tamás

No comments:

Post a Comment